الجمعة، 2 مايو 2008

أحساس غريييييييب




أنا مش عارفه أيه الحكايه بالظبط؟؟؟؟؟؟
زى ميكون الفرح مش مكتوبلى فى الدنيا دى؟؟؟؟؟
فجأه كده بكون كويسه وفى أمان الله اللاقيى قلبى أتقبض
وعقلى قعد يودى ويجيب فى حاجات هبله
أشى تهيئات!! على خرافات!! على مخاوف!!! على هواجس!!!
أيه الحكايه بالظبط مش عارفة؟؟؟
يعنى نكون فى أيام مفترجه ورايحين نتفسح ولا رايحين عند جدتى وحنتقابل مع خلاتى وخلانى وولادهم
وبكون مبسوطه طول الاسبوع عشان اللقاء المرتقب يوم الجمعه
وأجى بقى يوم الجمعه ده اليوم اللى مستنياه
................
والاقيلكم الجنان أشتغل
فى أيه يا جدعان ؟؟؟؟أيه اللى جرى؟؟؟؟؟ ما أنا كنت كويسه وزى الفل ايه أللى
حصل؟؟؟؟
معرفففففففففففففففففففش
زى ما يكون عندى شعرة ساعه تروح وساعه تيجى
أحساس يا رب ما يحكم على حد منكم بيه
أحساس بيجننى وبيخلينى مش طايقه الدنيا
ولا طايقه بقى حد يكلمنى .....ولا يهزر معايا.......
ويخلص اليوم يا حضرات على كده!!!!!
طيب ليه يا بنتى ؟؟؟
لييييييييه النكد ده؟؟
مهو مفيش حاجه جديده حصلت عشان الاحساس ده يجينى!!!!
بس ممكن تقولوا تراكمات
بفتكر بقى البلاوى اللى أنا شفتها فى حياتى
بصوا أنا بنت عاديه جدا يعنى مليش قصص كتير زى بنات كتير تانيه
بس خدت كام صدمه كده
مدوخيننى لحد دلوقتى
وأخر صدمه ديه كانت جامده قوى قوى قوى بعيد عنكم يااااارب
بس أنا منتظرة حدث على شهر أغسطس الجاى
يا أما يطلعنى للسما يأما يهبدنى على الارض تتكسر رقبتى
بس بجد بجد بقى ديه حتكون الضربه القاضيه
هيه ديه اللى ممكن تقضى عليا خاااااااااالص
أدعولى بتيسير الامر
لانى بجد مش حقدر على الصدمه ديه
حتكووووووووووووووون
النهااااااااااااااااااااااااايه

هناك تعليقان (2):

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

انشاء الله هيطلعك فوق بس انتى قولى يارب

Soooo يقول...

ربنا يارب يارب يسعدك ويبسطك ويكرمك ويوفقك دنيا وآخره يارب

بس الله يكرمك بلاش شهر اغطسطس
اسمعي نصيحتي
اختاري اي شهر من السبعتاشر شهر بتوع السنه
بلاش اغطسطس




سلاموووووووووووز